מסעות קומים

לינקים מסעות קודמים
(הלינקים מובילים לפוסט הראשון במסע. כדי להתקדם לפוסט הבא לחץ/לחצי על החץ האדום הימני בסוף הפוסט)

חוצה אירופה 2014 - מאמסטרדם לרומא במאה יום
פמיר היי ווי 2015 - חוצה קירגיזסטן (פורסם בבייקפאנל)
טראנס אמריקה 2016 - מאסטוריה, אורגון לניו יורק סיטי
הדרך לאיסטנבול 2017 - מסע בארצות הבלקן, מוינה לאיסטנבול
אל לב המאפליה 2018 - סובב קמבודיה ודרום תיאלנד
חלומות של אחרים 2018 - מסע חוצה אלפים מטורינו לפריז
יונייטד קינגדום 2019 - מסביב לאיים הבריטיים


יום חמישי, 5 ביוני 2014

גוסלר

3 ביוני
אני באתר קמפינג נהדר קצת אחרי Goslar. אתמול הגעתי מאוחר יחסית, כי התעכבתי בחנות אופניים אותה מצאתי לפי המפה. קניתי מנעול חדש כי איבדתי את המפתח של הישן (למזלי כשהוא היה פתוח...), וגם מראת צד. פה פגשתי שני חברה צעירים מבלגיה שעושים את מסלול R1 במלואו, 3500 קמ עד סנט פטרסבורג, נחמדים ויודעי אנגלית לשם שינוי. עוד אחד שחונה איתנו פה הוא דרום אפריקאי בערך בגילי, מקצוען אמיתי עם אופניים ששוקלים מעל 60 קילו (ראו תמונה), והוא עושה 120-140 קמ ביום! (אני עם פחות מ 40 קילו עושה חצי מזה).

אגב, יש לי בעיה קטנה עם השפה הגרמנית. זה כניראה תוצאה של השטיפת מוח שעברנו בילדות, עם השואה וכל זה. מישהו מדבר אלי בגרמנית, ואני חש שהוא נובח עלי, או לפחות גוער בי. ניכנסתי לגסטהאוס לשאול על חדר, האיש ענה לי בגרמנית וחשבתי שהוא צועק עלי ותכף יגיד "ראוס!". אמרתי לו שאני אמצא מקום אחר ויצאתי. אחרי דקה זכרתי שפניו כשהוא דיבר היו ידידותיות ומאירות. חזרתי והתנצלתי מעומק הלב. הסברתי לו את הסיבה (למזלי הוא הבין קצת אנגלית) והוא הבין! הוא אמר שזו בעיה מוכרת ושגם לפולנים יש אותה. אני משתדל מאוד להתגבר, וכבר אני מבין כמה מילים בסיסיות בגרמנית. שטיפת מוח!

2 תגובות:

  1. קובי, ראיתי את האופניים האלו של הדרום אפריקאי ונידלקתי.. הם של חברת KOGA ואפשר להשיג אותם באמסטרדם ב 1500 שח כולל התיקים. מה אתה אומר שווה? רק האופניים שוקלים כ-20 ק"ג..

    השבמחק