מסעות קומים

לינקים מסעות קודמים
(הלינקים מובילים לפוסט הראשון במסע. כדי להתקדם לפוסט הבא לחץ/לחצי על החץ האדום הימני בסוף הפוסט)

חוצה אירופה 2014 - מאמסטרדם לרומא במאה יום
פמיר היי ווי 2015 - חוצה קירגיזסטן (פורסם בבייקפאנל)
טראנס אמריקה 2016 - מאסטוריה, אורגון לניו יורק סיטי
הדרך לאיסטנבול 2017 - מסע בארצות הבלקן, מוינה לאיסטנבול
אל לב המאפליה 2018 - סובב קמבודיה ודרום תיאלנד
חלומות של אחרים 2018 - מסע חוצה אלפים מטורינו לפריז
יונייטד קינגדום 2019 - מסביב לאיים הבריטיים


יום שישי, 16 בספטמבר 2016

אוהיו ריבר

היום אלוהי המסלולים העניק לי 15 מייל של שביל אופניים ייעודי ממש על גדת הנהר, ואפילו - לא תאמינו - רוח גב קלה! וכמה אני נהניתי! בדרך הוא גם זימן לי שוק אוכל קטן לייד המעגן, עם להקה ששרה רוקנרולים ישנים ודוכני אוכל סיני, תאילנדי, הודי, בורמזי, וגם איטלקי וצרפתי.
היו ספינות במעגן, אבל לא, אף אחת לא מפליגה לכיוון שלי או בכלל.

עברתי גם באזורי תעשייה כבדה לגדות הנהר, עם זיהום אוויר כמו במפרץ חיפה. ואגב, מהרגע שעברתי את הנהר, אני בווסט וירג'יניה. אין תמונה כי לא ראיתי שלט, אולי בגלל שהייתי עסוק בצילום הגשרים...

אבל למה להכביר מילים, ניתן הפעם לתמונות לדבר...











2 תגובות:

  1. לפי התמונות אין שם בכלל זיהום - השמיים בהירים ואפילו העשן נראה ידידותי כזה....

    השבמחק
  2. יופי של תמונות, נדלקתי מהרכב וינטג'עם הפתח מילוי דלק מאחורה, מה זה וויליס או איזו בנטלי שנת 42?

    השבמחק