מסעות קומים

לינקים מסעות קודמים
(הלינקים מובילים לפוסט הראשון במסע. כדי להתקדם לפוסט הבא לחץ/לחצי על החץ האדום הימני בסוף הפוסט)

חוצה אירופה 2014 - מאמסטרדם לרומא במאה יום
פמיר היי ווי 2015 - חוצה קירגיזסטן (פורסם בבייקפאנל)
טראנס אמריקה 2016 - מאסטוריה, אורגון לניו יורק סיטי
הדרך לאיסטנבול 2017 - מסע בארצות הבלקן, מוינה לאיסטנבול
אל לב המאפליה 2018 - סובב קמבודיה ודרום תיאלנד
חלומות של אחרים 2018 - מסע חוצה אלפים מטורינו לפריז
יונייטד קינגדום 2019 - מסביב לאיים הבריטיים


יום שישי, 23 בספטמבר 2016

קייבינג

היום התחיל בסטייט קולג', מקום מעניין, עיר שהיא קמפוס ענקי עם עשרות אלפי סטודנטים. כשיצאתי מהעיר ראיתי בדרך מבנה מעניין שמשך אותי ונכנסתי לראות. מצאתי את עצמי בחנות הדגל של הארלי דווידסון בפנסילבניה, והסתובבתי בין האופנועים המדהימים, עד שאחד המוכרים נגש אלי והסתבר לו שאני על אופניים, ופתאום אני הפכתי לאטרקציה המרכזית...

כעבור עוד כמה מיילים של כביש צר מלא משאיות מצאתי במפה נתיב שעובר בתוך גיא בין שלוחות ההרים, ובקצהו מסומן קמפ. החלטתי ללכת על זה, ומצאתי את עצמי בכביש נידח על גדת נחל פסטורלי עם כירכרות רתומות לסוסים מסביב... באמת כיף של רכיבה. הגעתי מוקדם לקמפ, והסתבר שהוא כולו תפוס ע"י אירוע של חובבי מערות ואין מקום בשבילי. כבר התכוננתי בבאסה להמשיך הלאה, אבל הבחורה ממזכירות האירוע ששמה שרה אמרה בוא, תרשם לאגודה ואתה איתנו! אבל בחיים לא עשיתי קייבינג? לא בעיה, אומרת שרה, נשבץ אותך עם המתחילים!

ברור שנרשמתי! אז מחר אני עושה קייבינג, ותהיה מסיבה בסוף, עם קמפ פייר וארוחה, והחברה הטובים התגייסו וארגנו לי ציוד: קסדה, פנס של כורים, בירכיות ורתמה, וקיבלתי הסבר על מה שצפוי: יורדים בחבלים, זוחלים, שטים בנהר תת קרקעי, שוקעים בבוץ ועוד דברים שלא קלטתי...

לא יודע איך כל זה קורה לי, כל יום דבר אחר, מפתיע, יוצא דופן, כאילו יש לי מזל גדול שלא נגמר. אני גם לוקח סיכונים מחושבים, הולך לאן שמרגיש לי נכון בלי פחד, סומך על האינטואיציות שלי. ואולי אלה הברכות. כי האמריקאי, כשאתה שואל אותו אם הוא דתי, התשובה היא לא, אבל יש לי אמונה. ואז הוא שם לך יד על הכתף, ממלמל כמה מילים עם הרבה גוד ולורד, ונותן לך ברכה. קיבלתי עשרות ברכות כאלה, ואכן דרכי צולחת!

בקיצור הולך להיות היסטרי ואני כולי נרגש! צפו לפוסט של מחר!









6 תגובות:

  1. אחח.. איזה תמונות מגניבות. תהנה חביבי..

    השבמחק
  2. קובי - יצא שמספר שבועות לא נכנסתי לבלוג שלך, ועכשיו קראתי בבת אחת את כל ספטמבר. נהדר!!! יש לי ממש הרגשה שאני איתך וחווה את האנשים והדרך (כמעט...) כמוך. ספר מסע אישי אמיתי.
    תיזכורת שיש גם כאן חוויות - היתה בשבוע שעבר הופעת איחוד של "תמוז". היית נהנה...
    נחומי

    השבמחק
  3. הגעת למדינת האיימיש, מצפה בכיליון עיניים לסיפור חוויותיך, ישן וחדש מתערבבים.

    השבמחק
  4. הגעת למדינת האיימיש, מצפה בכיליון עיניים לסיפור חוויותיך, ישן וחדש מתערבבים.

    השבמחק
  5. אחח.. איזה תמונות מגניבות. תהנה חביבי..

    השבמחק
  6. היה סמוך ובטוח שאנו ממתינים לפוסט של הקייבינג. גם אני לא מכיר ולא יודע .......

    השבמחק