מסעות קומים

לינקים מסעות קודמים
(הלינקים מובילים לפוסט הראשון במסע. כדי להתקדם לפוסט הבא לחץ/לחצי על החץ האדום הימני בסוף הפוסט)

חוצה אירופה 2014 - מאמסטרדם לרומא במאה יום
פמיר היי ווי 2015 - חוצה קירגיזסטן (פורסם בבייקפאנל)
טראנס אמריקה 2016 - מאסטוריה, אורגון לניו יורק סיטי
הדרך לאיסטנבול 2017 - מסע בארצות הבלקן, מוינה לאיסטנבול
אל לב המאפליה 2018 - סובב קמבודיה ודרום תיאלנד
חלומות של אחרים 2018 - מסע חוצה אלפים מטורינו לפריז
יונייטד קינגדום 2019 - מסביב לאיים הבריטיים


יום שני, 17 ביולי 2017

קמפ ווינאי

בדרך משדה התעופה מזג האוויר הטריף אותי. היה קר וגשם דק ירד, ועשר דקות לאחר מיכן יצאה השמש ושרב פתאומי וחוזר חלילה. הגעתי לקמפ עם אף נוטף, אומלל ורועד. הקמתי את האוהל ונפלתי פנימה. בבוקר האיש בריספשן אמר לי הערב אנחנו נעודד אותך, יש לנו גריל פארטי ותהיה תיזמורת. תגיע. במשך היום הסתובבתי קצת בעיר אבל כלום לא עשה עלי רושם. את הארמונות הקתדרלות והצ'פלות מיציתי כבר בפראג (אגב, בעיניי פראג לוקחת, בייחוד עם הגולאש שלה לעומת השניצל הווינאי). אוקיי, אמרתי לעצמי, לא בכוח. יבוא הרגע שהמסע הזה ידלק. קצת סבלנות, אולי מחר. שוב צללתי לאוהל.

ריח חזק של על האש העיר אותי ופתאום נזכרתי - גריל פארטי! רצתי לריספשן ולא האמנתי מה אני רואה: הגריל הוציא עשן במלוא המרץ ובמרפסת הסתובבו ים של נגנים, לפחות עשרים, בחליפות ועניבות ועם חצוצרות וטרומבונים. תוך דקה האיש מהריספשן דחף לי בירה ענקית ליד והושיב אותי בשולחן זוגי עם מישהו. רק הספקנו לאכול משהו והמוסיקה התחילה.
והם ניגנו מדהים! והמנצח - חוויה בפני עצמו. ביג בנד ממש, עם חצוצרות וסקסופונים, וריטם סקשן עם תופים ואפ-רייט בס וגיטרה רבע נפח, וזמרת והכל, והרספשן מביא לנו עוד נקניקיות ועוד בירות. התחלתי להסביר לשותפי לשולחן (קוראים לו איריק או אריק - משהו כזה) כמה אני אוהב את זה, ועד שסיימתי - אם בכלל סיימתי - הייתי כבר שיכור לגמרי.

בשלב מסויים הריספשן התיישב איתנו, והוא ואיריק, השותף שלי לשולחן שאלו שאלות ואני דיברתי, מי יודע מה אמרתי להם. ואז הרספשן לקח את המיקרופון ואמר שהגרילמנית חוגגת יומולדת, והתזמורת - פול ביג בנד כן? - ניגנה הפי ברסדיי טו יו עם כל החצוצרות וכל המחנה על הרגליים, והרספשן שוב לקח ת'מיקרופון ואמר שהבחור הזה (מצביע עלי) מתחיל מחר את המסע שלו וכולם הרימו כוסות, והתזמורת (ביג בנד כן?) ניגנה לי איזה הוריי הוריי בגרמנית, ואני נאלצתי לעלות על הבמה יחד עם הגרילמנית ולעשות סלוט לקהל...

כשנפלתי לאוהל וניסיתי להחליט אם קודם להשתין או קודם להקיא, חשבתי לעצמי שזהו זה. קיבלתי את הסימן שלי והמסע נדלק. עכשיו נשאר רק לדווש אותו...


'ה'ריספשן

איריק

הזמרת והמנצח


התזמורת

לא באמת חשבתם שאני אתן לכם תמונות של ארמונות, נכון

7 תגובות:

  1. גדול!! התחלה מעולה, סימן שהמסע הזה יהיה מרתק וגם מגניב..

    השבמחק
  2. חחחח
    ענק, עוד לא יצא כבר שיכור.

    השבמחק
  3. יריית פתיחה מכובדת למדי ובסטייל.גם קולינריה,גם תרבות(מוסיקת ביג בנד,כבר אמרת).

    השבמחק
  4. איזה כיף לקרוא אותך.

    השבמחק
  5. שלא תצטרך חו"ח לשים ביג בנד על הטייאר שלך...... בהצלחה!

    השבמחק
  6. בהצלחה, חגיגה בהתחלה סימן לבאות

    השבמחק