מסעות קומים

לינקים מסעות קודמים
(הלינקים מובילים לפוסט הראשון במסע. כדי להתקדם לפוסט הבא לחץ/לחצי על החץ האדום הימני בסוף הפוסט)

חוצה אירופה 2014 - מאמסטרדם לרומא במאה יום
פמיר היי ווי 2015 - חוצה קירגיזסטן (פורסם בבייקפאנל)
טראנס אמריקה 2016 - מאסטוריה, אורגון לניו יורק סיטי
הדרך לאיסטנבול 2017 - מסע בארצות הבלקן, מוינה לאיסטנבול
אל לב המאפליה 2018 - סובב קמבודיה ודרום תיאלנד
חלומות של אחרים 2018 - מסע חוצה אלפים מטורינו לפריז
יונייטד קינגדום 2019 - מסביב לאיים הבריטיים


יום חמישי, 14 ביולי 2016

המישור הגדול

יצאתי מהעמק של נהר הובק, טיפסתי טיפסתי עד לגובה 2400 וחשבתי שאני עובר פס לעמק חדש, וכבר נבנו לי ים של ציפיות לקראת הירידות הממשמשות ובאות, ולא שכחתי לשאת תפילות אישיות לכל האלוהימים שאני מכיר שלא תהיה לי רוח פנים בירידות, כי הרוחות פה זה בני זונה ממש, והינה הגעתי למישור. חתיכת פלטה מאופק עד אופק ללא קצה, כמו בלב ים, רק הרחק מצפון אני רואה קצה משונן של רכס מושלג ואני יודע ששם עובר המסלול הרשמי ויש לי חבר שם, ונהיה לי שקט. יש משהו מרגיע ושלו במישור, שאין בנופים דרמטיים ומשתנים, מה גם שהרכיבה קלה יחסית, והכביש כמעט ריק,  בקיצור מונוטוניות. כמו רעש הגלים.

חלפתי על פני ציפור מתה בצד הכביש. עורב כנראה. עוד כמה דקות ושוב ציפור מתה. בציפור השלישית עצרתי להסתכל סביב... כלום. לא עמוד חשמל, לא עץ, לא אנטנה. מה הורג את הציפורים?
בצידי הדרך חוות רכיבה, דייג, גישה לנחל, טרקטורונים, צייד. פתאום אני רואה אייל גדול ויפה מת. רבע שעה אחריו עוד אחד. מה קורה פה? האים הגעתי לגהינום ותכף יופיעו הכיבשנים? עצרתי. הנבלה עוד לא מסריחה ולא נפוחה, משמע הוא מת לא יותר מכמה שעות. התקרבתי וראיתי שהאייל ירוי, ופתאום זה התקשר לי - מועדוני צייד! הם יורים פה בחיות בשביל פאן! מזל שאין לי קרניים...

עברתי לייד קמפ יפה, משכו אותי העצים, נכנסתי, ובחדר הכביסה פגשתי את מרי וקערה גדולה מלאה מטבעות בידה. אישה מבוגרת, אולי 65, עדיין יפה, מורה ומרצה, ונכנסנו בשיחה. והזמן חלף. הזמינה אותי לברביקיו בקמפר שלהם.
בתיאבון ולילה טוב...

סוף סוף הבנתי מה זה לאמה - גמל בעור של כבש

בכל מוטל אני מוצא הולי בייבל במגירה, אולי כדי שיהיה לי איך לכפר על חטאי בלילה. הפעם הוא היה מונח על המיטה!

שיגעון המכוניות האמריקאי

ספורט שכזה

7 תגובות:

  1. לא הבנתי למה, הגעת לדרום אמריקה?

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. אני מבין שהמישור הזה יותר גבוה מהר חרמון.

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. בחלק גדול מבתי המלון הקטנים במרכז אירופה, וגם בחלק ניכר מהצימרים קיים תנך בחדר. בדרך כלל זאת הברית החדשה, אבל לפעמים התנך שלנו, ולעיתים אפילו בשפתינו. לא להאמין. בצד אחד שפת המקומיים ובצד השני שפת המקור: "בראשית ברא אלוהים את האופניים...וביום השישי ברא את הרוכב בצלמו...."

    השבמחק
  6. קובידאוס המשך לדווח אחרת נפנה למועדון הציד המקומי...

    השבמחק
  7. קובידאוס המשך לדווח אחרת נפנה למועדון הציד המקומי...

    השבמחק