מסעות קומים

לינקים מסעות קודמים
(הלינקים מובילים לפוסט הראשון במסע. כדי להתקדם לפוסט הבא לחץ/לחצי על החץ האדום הימני בסוף הפוסט)

חוצה אירופה 2014 - מאמסטרדם לרומא במאה יום
פמיר היי ווי 2015 - חוצה קירגיזסטן (פורסם בבייקפאנל)
טראנס אמריקה 2016 - מאסטוריה, אורגון לניו יורק סיטי
הדרך לאיסטנבול 2017 - מסע בארצות הבלקן, מוינה לאיסטנבול
אל לב המאפליה 2018 - סובב קמבודיה ודרום תיאלנד
חלומות של אחרים 2018 - מסע חוצה אלפים מטורינו לפריז
יונייטד קינגדום 2019 - מסביב לאיים הבריטיים


יום רביעי, 21 במאי 2014

עליות!

ירד גשם כל הלילה ופסק בבוקר. בכל זאת ישנתי איכשהו. איך מקפלים אוהל רטוב לגמרי? הסתכלתי על הגרמנים ועשיתי כמוהם: מנגבים את האוהל בקפדנות עם המגבת ועד שמתארגנים אם שאר החפצים הוא כבר יבש. את המגבת הרטובה קושרים להתנפנף על האופניים מאחורה, והיא מתייבשת בדרך!

יצאתי מוקדם יחסית ומלא תובנות כרימון. המישורים נגמרו, ועכשיו אני תופר גבעות בתוך יער יפה להפליא. זה גן של משפחת המלוכה שמעניקה לנתיניה רשות לטייל בו. מידי פעם יש טירה או מצודה עם צריח ודגלים, וסביבו גן ואגם קטן עם ברבורים. כמו ציור. ימי הביניים לא נגמרו, והם חיים ובועטים בהולנד.

עודני מצפה לאביר שיצא לי ממעבה היער, והינה זוג רוכבים עמוסי ציוד  מתנשפים בעלייה לקראתי. "דיי סיי הולנד איז א פלט קנטרי!" הוא צועק לי. "יה", אני עונה, " סצ' פאקינג ליירס!" הם עוצרים ומתגלגלים מצחוק, וכך פגשתי את סו וריצארד האנגלים. ערכנו  ארוחת בוקר משותפת על ספסל מצוייר, ונפרדנו לשלום לאחר שעה.

מצאתי צימר בכפר קטן ונכנסתי לפאב המקומי. אחרי ארוחת הערב, פוטטוס ועוד פוטטוס, ניכנסתי למשחק סנוקר עם כמה מקומיים על בירה. כבר הפסדתי פעמיים, והם לא מוכנים שאני אשלם. בסטרס.
אין לי כוח כבר. נראה איך יגמר הערב.
יללה, הולך לישון. היו שלום שם.

4 תגובות:

  1. תענוג לקרוא, כמו להיות שם.. מתחיל לקנא ברמות :)

    השבמחק
  2. קובי כייף לעקוב.
    האם יש אפשרות שתוסיף איזה ציון מקום מדויק יותר שנוכל במפות ובגוגל להבין בדיוק איפה נסעת ומה המסלול. שנוכל לפנטז עד הסוף?

    השבמחק
    תשובות
    1. בפוסט הבא אנסה לתאר את המסלול. לא מצליח ללכוד מסך בצורה נורמלית

      מחק
  3. איזה כיף, אני קורא כל פוסט

    השבמחק