מסעות קומים

לינקים מסעות קודמים
(הלינקים מובילים לפוסט הראשון במסע. כדי להתקדם לפוסט הבא לחץ/לחצי על החץ האדום הימני בסוף הפוסט)

חוצה אירופה 2014 - מאמסטרדם לרומא במאה יום
פמיר היי ווי 2015 - חוצה קירגיזסטן (פורסם בבייקפאנל)
טראנס אמריקה 2016 - מאסטוריה, אורגון לניו יורק סיטי
הדרך לאיסטנבול 2017 - מסע בארצות הבלקן, מוינה לאיסטנבול
אל לב המאפליה 2018 - סובב קמבודיה ודרום תיאלנד
חלומות של אחרים 2018 - מסע חוצה אלפים מטורינו לפריז
יונייטד קינגדום 2019 - מסביב לאיים הבריטיים


יום ראשון, 18 במאי 2014

המסע החל

קריצאתי מאמסטרדם על נהר אמסטל דרום מזרחה לכיוון ברלין. אני מוצא שהניווט לא קל, בכל אופן לא מה שאני רגיל. הכל שטוח לחלוטין ואין טופוגרפיה, אין גם שום נקודה גבוהה להשקיף ממנה על הסביבה. יותר גרוע: הנהרות והתעלות מפותלים מאוד, ולכן גם הכבישים והדרכים, מה שמאתגר את
חוש הכיוון  טבעי שלי. כבר פעמיים הייתי צריך לחזור על עקבותי קילומטרים כדי לחצות תעלה. אבל אני לומד.

נהניתי מהרכיבה היום ורכבתי 63 קמ, אבל רק 50 בכיוון, היתר חזרות. שבילי האופניים פשוט מדהימים. בצמתים יש להם רמזור ועדיפות. הכל משולט להפליא. ובכלל התחבורה מתקתקת בצורה גאונית, הכל זורם. ראיתי שלא פשוט למצוא לינה, בסוף מצאתי מלון, חדר מפנק. אחרי יומיים קמפינג.

אין לי תמונה להיום כי אני מצלם עם המצלמה, והטלפון עובד בניווט. אז אתן לכם את 'חצית האלפים בטיסה' בינתיים. שלום שלום.

10 תגובות:

  1. קובי, הנה גילת שגם למישור יש את הקושי שלו. אבל אני בטוח שזה ישתנה בהמשך.
    מאז שנסעת ובלי קשר קורים פה דברים טובים: מושחתים מפסידים ומכבי זוכה בגביע
    תהנה, תרכב ותמשיך לכתוב

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. העזר בשילוט לישובים הסמוכים ובמפה. הולנד מדינה מסודרת, הבעיה היא במעבר התעלות.

    השבמחק
  4. רק כדי להתרשם תפרתי מסלול ב google map מאמסטרדם לברלין, תוך שתי שניות קיבלתי מסלול מפורט כולל כל הפניות, לא יודע כמה מדויק בשטח. יצא 683 קמ

    השבמחק
  5. שאולי, זה בדרך הקצרה ביותר, אני הולך על מסלול lf7 'חוצה הולנד' שעובר במקומות היפים. ואל תשכח שאין לי גלישה סללרית

    השבמחק
  6. הי קובי,
    קפצת למים, לא נורא אם הם קצת קרירים, מהר מאד מתרגלים.
    תמשיך לדווח, נופים זה בסדר, הכי מעניין מפגשים עם אנשים.

    השבמחק
  7. אנחנו איתך בכל דרך שתבחר

    http://www.groopy.co.il/forums.aspx?fid=241

    השבמחק
  8. היי קובי שיהיה בהצלחה. חבל שלא ידעתי שאתה צריך GPS ... שימוש בטלפון בכמכשיר ניווט לא יעיל לרכיבות ארוכות ולכן יועדו המכשירים המוקשחים - אם יש מישהו שפוגש אותך בדרך ואוכל להעביר דרכו GPS NAVAD אז אשמח לעשות כך ולתרום את תרומתי הצנועה להצלחת המסע (כל מפות העולם חינם להורדה מ openstreetmap ) והניווט כמו שעשינו עם אלי שחצה את אפריקה עם המכשיר הזה... תהנה !

    השבמחק
  9. קובידאוס עם לאודיסאוס היה GPS היה חוזר הביתה ממלחמת טרויה בקלות, שתעבור הרפתקאות יפות ולא הרפתקאות מסמרות שער כמו מפגש עם קיקלופים או אמזונות...
    אל תותר על מפגש עם הסירנות, זכור לאטום את האוזניים אחרת מי יודע מתי נראה אותך שוב.

    השבמחק
  10. קובי, נחמד לקחת חלק בחוויה (הווירטואלית).
    שיהיה בהצלחה!

    השבמחק