מסעות קומים

לינקים מסעות קודמים
(הלינקים מובילים לפוסט הראשון במסע. כדי להתקדם לפוסט הבא לחץ/לחצי על החץ האדום הימני בסוף הפוסט)

חוצה אירופה 2014 - מאמסטרדם לרומא במאה יום
פמיר היי ווי 2015 - חוצה קירגיזסטן (פורסם בבייקפאנל)
טראנס אמריקה 2016 - מאסטוריה, אורגון לניו יורק סיטי
הדרך לאיסטנבול 2017 - מסע בארצות הבלקן, מוינה לאיסטנבול
אל לב המאפליה 2018 - סובב קמבודיה ודרום תיאלנד
חלומות של אחרים 2018 - מסע חוצה אלפים מטורינו לפריז
יונייטד קינגדום 2019 - מסביב לאיים הבריטיים


יום שישי, 23 במאי 2014

לחם ותענוגות

מזג האוויר די פסיכי. יצתה השמש - אני מזיע מהתחת, ניסתתרה - אני רועד, וככה כל היום! מה זה, אין ווסת? רדיאטור? קרבורטור? הלו, הולנד, מה נסגר??? איפה הסכל?

שלשום בלילה, אחרי שכבר הסתדרתי בחדרי הזעיר, מפורק מעיפות בכל  רמ"ח שריריי, שס"ה עצמותיי ותנצב"ה ישבניי, יצאתי לחפש לי בירה ודינר לסגור את בערב. התיישבתי על הבר בדיוק מול שתי נשים שלא הפסיקו להתלחש ולהסתכל עלי. ניגשתי, גיששתי. שב, הן אמרו, התישבתי. תפשנו שיחה נחמדה, השיט הרגיל: מאיפה אתה? לברלין?? על אופניים??? וכאלה. בשלב מסוים - היה כבר מאוחר והייתי שפוך - אמרתי שאם הייתי מוצא איזה בד-אנד-ברקפסט נחמד, הייתי נשאר כאן עוד יום, אני מדווש כבר שמונה ימים רצוף ומגיע לי. אחת מהן אמרה: לי יש גם בד גם ברקפסט וגם אחלה דינר. השניה מיהרה להגיד ביי ביי ולהתחפף. הגברת היא מעצבת תעשייתית  מבלגיה, שהגיעה  לכאן לעבודה גדולה של עיצוב אריחי טרה קוטה, וכשנגמרה העבודה החליטה להשאר כאן.
מה אני אגיד, נותנים לך לא תיקח? נשארתי. אבל הי, עד כאן! מעשים טובים השתיקה יפה להם, ולו למען כבודה של הליידי, כן? (ואל תשכחו שזהו יומני האישי, ואתם רק מציצים!)

טוב, נאמר רק שהדינר היתה ממש ממש תעימה.

3 תגובות:

  1. טוב אני רואה שאתה מסתדר לא רע..
    שב תנות אל תירא ותעוף בחזרה..

    השבמחק
  2. וכמעט שכחתי אתמול חגגנו לגיסך ערן יומולדת 60.
    היה ערב מלא ויפה.עמוס ברכות מצגות אוכל ואוכל
    וגם הרבה מוסיקה ישראלית.
    "המשחוקיים בהרכב מלא"
    ובניגוד לאח הגדול הפסדת, וחסרת...

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק