מסעות קומים

לינקים מסעות קודמים
(הלינקים מובילים לפוסט הראשון במסע. כדי להתקדם לפוסט הבא לחץ/לחצי על החץ האדום הימני בסוף הפוסט)

חוצה אירופה 2014 - מאמסטרדם לרומא במאה יום
פמיר היי ווי 2015 - חוצה קירגיזסטן (פורסם בבייקפאנל)
טראנס אמריקה 2016 - מאסטוריה, אורגון לניו יורק סיטי
הדרך לאיסטנבול 2017 - מסע בארצות הבלקן, מוינה לאיסטנבול
אל לב המאפליה 2018 - סובב קמבודיה ודרום תיאלנד
חלומות של אחרים 2018 - מסע חוצה אלפים מטורינו לפריז
יונייטד קינגדום 2019 - מסביב לאיים הבריטיים


יום רביעי, 21 במאי 2014

היום השלישי: ריבר ריין

הצהרה רשמית: זהו, היום התחלתי להנות! אולי זה בגלל שנגמרו המישורים? (לא להתלהב, לא הגעתי ל 300 מטר טיפוס מצטבר).

בעודי מתפעל מההנדסה האזרחית המדהימה, הגשרים, התעלות, המיפלסים, הצמתים תעלה/כביש/אופניים/הולכי רגל/רכבת, ראיתי שניים שפופים באמצע השדה וסביבם ערמה של תוכניות ותשריטים. שאלתי: אינג'יניר? יה! הם אמרו, מהנדסי מים. הם צריכים לתכנן תעלה של 12 קמ שתמנע הצפה כאן ויש להם הפרשי גובה של 35 סמ כדי ליצור זרימה! פצחתי בשיר הלל למהנדסי הולנד הגאונים, ואז, כשהם מדושני עונג, התחלתי עם השאלות: איפה אתר הקמפינג הקרוב? סופרמרקט? מסעדה? מייד רצו טלפונים, הסברים, וליווי חצי הדרך כדי שלא אתבלבל, וכל המחוז חיכה לי. לזה אני קורא פעולת ריכוך מוצלחת!

אם במקרה חשבתם שאני המצאתי את הגלגל עם כל המסע הזה אז תעיתם, הגלגל המציא אותי. אני באתר קמפינג קטן על גדת הריין. יש כאן שכונה של רוכבי טורינג כמוני, כולם בודדים. אחד שוויצרי שבא ממקורות הריין וממשיך לסקוטלנד, אחד גרמני מבוגר עם אופניים עמוסים בהרים של ציוד, לא הבנתי מעין ולאן אבל הוא כבר עבר את האלף. עוד גרמני, בחור נחמד, הוא בא משטוטגרט ואין לו מטרה מוגדרת, אבל במקום מחזיקי בקבוק על האופניים יש לו מתקן לבקבוקי בירה.

תקלה ראשונה וכמה פדיחות:
הרגלית כשלה. תיקנתי אותה איכשהו, אבל צריך חדשה. רגלית זה ממש חובה במסע כזה!
מיכלי הגז כאן לא מתאימים לגזיה שלי, אסון קולוסאלי! עדיין לא מצאתי גזיה אחרת, והקפה פה מ~ז~ע~ז~ע!!!
ועוד פדיחה: שכחתי את מהדקי התמונות שכל כך השווצתי בהם, ואין לי אטבים, דבר ממש חיוני ברוחות כאן.

2:30 בלילה, סופת ברקים ורעמים וגשם זלעפות, ואני ספון באוהל המסכן שמשתופף ברוח העזה ולא נרדם. תראו לי מישהו שהיה נרדם במצב כזה. טוב, אולי הגרמנים שלצידי. האופניים נפלו, אבל האוהל קיים את ההבטחות שלו וטיפה אחת לא נכנסת פנימה. הרעש של הגשם הצולף על היריעה סנטימטרים מראשי מחריש אוזניים. מי יכול להרדם ככה? הגרמנים, כבר אמרנו.

5 תגובות:

  1. מרגש ומדהים גם יחד
    מרגש לקרוא כל לילה לפני השינה את היומן מסע שלך, תמשיך לעדכן

    השבמחק
  2. זה שחונה לידך מדווש עם הידיים או הרגליים?

    השבמחק
    תשובות
    1. עם הרגליים כמובן, בחצי שכיבה. הוא בא משוויץ ועשה כבר יותר מאלף קחומטר על האופניים האלה

      מחק
  3. קובי,
    אני קורא את הבלוג שלך מידי יום ונהנה.

    כמובן שאני מכיר כבר את כל הסיפורים על הרכיבות באירופה, אבל תמיד נחמד להיזכר (איך אמר שלום חנוך - למראית הדג'וו).

    לגבי רגלית, שאתה צריך:

    קיימת רק רגלית אחת ורק מפעל אחד בעולם בשוייץ, שעושה רגלית' כמו שאתה צריך' ושלא תישבר. זוהי כמובן רגלית אחורית על המשולש האחורי. זה נראה כך http://www.bikeplus.co.uk/p/39819/Pletscher-Multi-Rear-Mount-Kickstand
    על הרגלית השחורה יש כיתוב ESGE בצבע לבן. שים לב לקנות רגלית בדיוק כמו שבכתובת שצירפתי, ולא משהו אחר. אני נותן לך אחריות מטעמי של עשר שנים עליה. אמורה לעלות 25 יורו בלבד. לי יש שלוש כאלה. הראשונה קניתי לפני יותר מעשר שנים, ורכבתי איתה עם הרקמבנט יותר ממאה אלף ק"מ, והיא עדיין כמו חדשה...
    ניתן לקנות את הרגלית בכל חנות גדולה לאופניים בגרמניה, ולעיתים גם בחנויות קטנות. (מיוצר בשווייץ)

    לגבי המסלול שבחרת. אני מבין, ששנית לגמרי את מה שהצעתי לך. חבל. נתתי לך את הטוב ביותר.
    בכל מקרה אני מקווה, שאתה לא מתכוון להגרר כעת לאורך כל הריין, כי זה נורא. הנהר -95% ממנו לא אטרקטיבי כלל לרכיבה.
    אם תרצה עזרה בבחירת מסלולים בהמשך אז תגיד, לא להתבייש. הידע שלי רב!!

    אתה אמור להגיע כעת לרכס הרים שנקרא eifel אזור קסום ומדהים עם הרבה טיפוסים, וכמה שבילי אופניים מטריפים. אם תרצה תקבל מידע. (צור קשר במייל) הייתי שם לפני שנתיים או שלוש. ומה שאני זוכר מלבד הנוף המדהים, זה הגשם, שירד ללא סוף בימים שרכבתי שם. הרכס נמצא משמאלך (מזרחית לריין) .

    הנאה צרופה,
    דורון

    השבמחק
  4. שמי איזבלה איתן, אני מגיעה מתל אביב ,, אבל אני עוברת לאוהיו עם בעלי, אני רוצה לחלוק את החדשות הטובות על חיי עם כל מי שזקוק לעזרה בנישואין / זוגיות. סבלתי שש שנים, בעלי עזב אותי והמשכתי ללדת אישה אחרת רק בגלל שמשפחתו לא אהבה אותי, ומכיוון שלא יכולתי להביא לו תינוק, בכיתי שבע שנים בגלל שבעלי התגרש ממני. חיפשתי את הכישוף שהענן עזר לי ברשת פגשתי כל כך הרבה קוסמים, כולם גייסו כסף בלי לעזור לי, אבל ב -3 באוגוסט 2019 ראיתי תרומה מקוונת של קוסם טוב בשם ד"ר אלאבה. החלטתי לפנות אליו כשפניתי אליו, הוא אמר לי שהבעיה שלי נפתרה מכיוון שפניתי אליו, אמרתי לו את כל הבעיות שלי והוא הבטיח שיעזור לי להחזיר את בעלי. ד"ר אלאבה הורה לי והראה לי מה לעשות אז אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות אחרי שלושה ימים הוא אמר לי שבעלי יתקשר אלי לפני שאני ישן באותו יום ויתנצל. ברגע שהוא סיפר לי הכל, בעלי התקשר אלי וביקש שאחזור אליו אחרי שש שנות גירושין. היום אני חולק את המסר הזה כי אני רוצה שהעולם יידע וזו עבודה טובה, ואני גם מאוד שמח להיות בהריון ולאלו מכם שזקוקים לעזרה, בעיות בעבודה או קידום, צרו קשר עוד היום עם ד"ר אלאבה ופתרו את הבעיה שלכם הנה דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או whatsapp בטלפון: +2349071995123 אני מבטיח לך שהבעיה שלך תיפתר

    השבמחק