מסעות קומים

לינקים מסעות קודמים
(הלינקים מובילים לפוסט הראשון במסע. כדי להתקדם לפוסט הבא לחץ/לחצי על החץ האדום הימני בסוף הפוסט)

חוצה אירופה 2014 - מאמסטרדם לרומא במאה יום
פמיר היי ווי 2015 - חוצה קירגיזסטן (פורסם בבייקפאנל)
טראנס אמריקה 2016 - מאסטוריה, אורגון לניו יורק סיטי
הדרך לאיסטנבול 2017 - מסע בארצות הבלקן, מוינה לאיסטנבול
אל לב המאפליה 2018 - סובב קמבודיה ודרום תיאלנד
חלומות של אחרים 2018 - מסע חוצה אלפים מטורינו לפריז
יונייטד קינגדום 2019 - מסביב לאיים הבריטיים


יום חמישי, 22 במאי 2014

ערבו של יום מפרך

האוכל פה מורכב רק מפריט אחד: פורק. או בשם הבוקר שלו שינקן, שבערב קוראים לו האם. אתה מקבל אותו עם ביצים שפוכות למעלה, או שוכבות למטה, על טוסטים ענקיים ועל הכל נוזלת גבינה, שהיא סוג של פלסטיק חלבי מותך, וים של משחה בשם מיונז. מה ים, אוקינוס! קצת קשה לעיכול למי שרגיל לסלט ערבי. וזה בא לך יום יום, בוקר וערב. לא פלא שנהיה לי פלונטר במעיים. מצאתי מסעדה סינית וקפצתי עליה כמוצא שלל רב. נודלס!

קצת על המסלול שלי:
יצאתי מאתר הקמפינג של אמסטרדם דרום מזרחה לכיוון העיר אוטרכט כדי לעקוף את המפרץ והאגמים. די מהר עליתי על מסלול lf4 שהוא "סובב הולנד" (אחד מכמה). המסלול באמת נהדר, עוקף ערים סואנות והולך דרך פארקים ויערות ולאורך נהרות ותעלות. לייד העיירה Doorn פניתי מזרחה והתחלתי להחליף מסלולים כדי לשמור על כיוון כללי לברלין כשמטרת ביניים תהיה הנובר, שנמצאת בדיוק מזרחית לי.
עכשיו אני בעיירה Delden שלייד Hengelo במלון עלוב. לא את כל הדרך הקלטתי ולכן אני לא יכול לצלם את המסלול שעברתי, אבל אם תפתחו את מפת  ocm, ותעקבו אחר המסלול lf4 מאמסטרדם דרום מזרחה תבינו.

אני מתקדם בממוצע 55 קמ ליום. אתמול רכבתי 67 קמ כמעט בלי הפסקות, והגעתי הנה תשוש לגמרי. אני שוקל לקחת יום מנוחה, אבל עדיין הדרך בוערת בי ואני חסר סבלנות כל בוקר להתחיל לנוע.

ועדיין אין לי גזיה! אוי!!! בלי גזיה מי אני ביכלל?

טרחתי ועשיתי סלפי בשבילכם. אני נראה אותו הדבר? כי אני לא מרגיש אותו דבר!

6 תגובות:

  1. קובי, מה זה אין גזייה? !! מה אין להולנדים איזה חנות קמפינג או איזה הוםסטנר באיזו עיירה?

    הטרקטור מגניב רשמתי את מס הטלפון..

    השבמחק
  2. ניראה מקום נחמד הדלדן הזה. טוב שאתה כותב את שמות המקומות, אני מקליד אותם בגוגל מאפ, מקבל מסלול ותמונות. אפילו אפשר לראות תחנות דלק וחנויות, חיפשתי בשבילך חנות עם גזייה..
    ברח Langestraat 29 יש מרכז מידע לתייר כ 50 מ ממלון
    Hotel Restaurant Sevenster






    השבמחק
    תשובות
    1. שאולי, הלכתי הבוקר לטוריסט איפורמשן הזה בדיוק והיא כיוונה אותי לעיר הסמוכה, שם מצאתי סוף סוף בלון גז מתאים. איזה קפה דפקתי!

      מחק
    2. יופי, כל הכבוד כבר שקלתי לשלוח לך בדאר אקספרס טרמוס מלא :)
      תמשיך לעדכן איפה אתה

      מחק
  3. אתה נראה גדול מהחיים.

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק