מסעות קומים

לינקים מסעות קודמים
(הלינקים מובילים לפוסט הראשון במסע. כדי להתקדם לפוסט הבא לחץ/לחצי על החץ האדום הימני בסוף הפוסט)

חוצה אירופה 2014 - מאמסטרדם לרומא במאה יום
פמיר היי ווי 2015 - חוצה קירגיזסטן (פורסם בבייקפאנל)
טראנס אמריקה 2016 - מאסטוריה, אורגון לניו יורק סיטי
הדרך לאיסטנבול 2017 - מסע בארצות הבלקן, מוינה לאיסטנבול
אל לב המאפליה 2018 - סובב קמבודיה ודרום תיאלנד
חלומות של אחרים 2018 - מסע חוצה אלפים מטורינו לפריז
יונייטד קינגדום 2019 - מסביב לאיים הבריטיים


יום שני, 23 במאי 2016

גשם

(5) 23 במאי
אחרי שניסינו לייבש את האוהלים שלנו, גרי ואני, בסככה שמצאנו, וכבר נהיה צוהרים, איבדנו את הסבלנות ויצאנו לתוך הגשם. גרי הוביל באיזה קיצור דרך שהוא מכיר - הוא קנדי וזו הפעם התשיעית (!) שהוא עושה את המסלול הזה - וכשהתחילה העלייה הוא פתח עלי פער ונעלם. בחור מעניין. הוא סוחב 35 קילו ציוד בלי האופניים. אני עשרים. הוא נתן לי טיפ ממש חשוב: לסחוב איתי רק בקבוק אחד מים. לא יותר מליטר. רואים שאתה בא מארץ מדברית, הוא אומר לי, יש לך לפחות 4 ליטר כאן, ואין שום צורך. בכל מקום תמצא כאן ברז מים, והם טובים לשתיה. שאלוהים יברך אותו - חסך לי 3 קילו ברגע!

זה היום החמישי שאני בתנועה, השרירים כואבים ואני בקושי סוחב בעליות, וכאלה לא חסר. לקראת ערב פגשתי באיזו צומת זוג טוררים גרמנים שראו על הקסדה שלי מדבקה של ברלין וצהלו לקראתי. גם הם היו גמורים, וביחד, תחת גשם ורוח, עיינו במפה וראינו שיש עוד 8 מייל עד פסיפיק סיטי, שם יש להם חדר מוזמן. כל החדרים בעיירה כבר תפוסים, הם הזהירו. פתאום לא היה לי חשק לעוד קמפינג, ודפקתי קצב. מניסיון במצבים כאלה הלכתי ישר לשולי העיירה, מחוץ לרחוב הראשי, ושם מצאתי את המוטל שלי, חדר מקסים וגדול עם מטבח מצוייד, סטייל סבנטיז, כמו קפוא בזמן, ועשרים דולר פחות משלהם. מקסים, כבר אמרתי?

החלטתי מיני וביי להשאר לילה נוסף. כביסה, קניות, סידורים וארוחה טובה במסעדה, ולא לדווש מטר - זו התוכנית.

וכדי שלא תצאו עם פוסט דל -

פינת הבצפר: איך מחממים אוהל בלילה קר
רבע שעה לפני שהולכים לישון מחממים ליטר מים חם חם אבל לא רותח וממלאים בקבוק רכיבה מהסוג המבודד, כמו הבקבוקים של קאמלבק, או תרמוס, סוגרים היטב שלא ידלוף, ומכניסים לתוך שק השינה באזור הרגליים. כעבור רבע שעה נכנסים לשק עם הבקבוק - תענוג! והאוהל כולו חמים, וזה מחזיק כל הלילה!

קיוונדה רוק

קייפ קיוונדה

המוטל שלי

גרי

7 תגובות:

  1. אח קובי, נהדר. גשם תמיד עושה טוב על הנשמה ומקרב אנשים זה לזה. תתפלא גם פה בארץ הקודש ירד היום גשם אחרי החמסינים (גם אלו הפוליטיים) האחרונים

    השבמחק
  2. אח קובי, נהדר. גשם תמיד עושה טוב על הנשמה ומקרב אנשים זה לזה. תתפלא גם פה בארץ הקודש ירד היום גשם אחרי החמסינים (גם אלו הפוליטיים) האחרונים

    השבמחק
  3. אח קובי, נהדר. גשם תמיד עושה טוב על הנשמה ומקרב אנשים זה לזה. תתפלא גם פה בארץ הקודש ירד היום גשם אחרי החמסינים (גם אלו הפוליטיים) האחרונים

    השבמחק
  4. למי שלא רואה את לרוץ למליון,הישרדות,האח הגדול וכו ממתין בכליון ענים לפוסטים שלך וחולם....

    השבמחק
  5. למי שלא רואה את לרוץ למליון,הישרדות,האח הגדול וכו ממתין בכליון ענים לפוסטים שלך וחולם....

    השבמחק
  6. אתה כזה מתחשבקטבי,דואג שהמסע שלנו בין המילים לא יגמר לנו מהר(:.אחלה טיפ נתת

    השבמחק